قیمت ایمپلنت دندان در کرج چقدر است ؟(هزینه کاشت دندان)

قیمت ایمپلنت دندان در کرج چقدر است ؟(هزینه کاشت دندان)

قیمت ایمپلنت دندان در کرج چقدر است ؟(هزینه کاشت دندان)

کاشت دندان و هزینه ایمپلنت دندان در کرج

از دست دادن دندان یکی از مشکلات جدی است که ما با آن روبرو هستیم، زیرا کشیدن و از دست دادن دندان منجر به نقص در عملکرد دهان و ناتوانی آن در انجام وظایف جویدن غذا می‌شود. بنابراین، ایمپلنت‌های دندانی به عنوان راه حلی برای تمام مشکلات دندان، جایگزینی دندان و زیبایی شدند. فقدان دندان در دهان باعث مشکلات جدی مانند کمبود در فرآیند هضم و دفع، چاقی، بوی بد دهان و بیماری‌های معده، روده و کیسه صفرا می‌شود که کل بدن را تحت تاثیر قرار می‌دهد. در این مقاله قصد داریم هر آنچه که باید در مورد ایمپلنت و قیمت ایمپلنت در کرج بدانید را با شما در میان گذاشته‌ایم پس تا انتها بخوانید.

بیایید از ابتدا شروع کنیم، مرحله از دست دادن دندان، که عواقب بسیار جدی دارد، برای متخصص ایمپلنت در کرج بسیار مهم است که دلایلی که منجر به کشیدن دندان شده است را بداند.فرقی نمی‌کند که به دلیل پوسیدگی، بیماری در لثه و … بافت های نگهدارنده یا شکستگی در دندان داندن خود را از دست داده باشید شما یک گزینه برای ایمپلنت دندان هستنید.

قیمت ایمپلنت دندان در کلینیک دکتر نیکنام جهانفر

 

نام برند ایمپلنت هزینه ایمپلنت + روکش مدت زمان گارانتی ایمپلنت نام کشور سازنده
ایمپلنت ایرانی آویتا 7 میلیون تومان 2 سال ایران
ایمپلنت کره ای اسنوکون 10 میلیون تومان 8 سال کره
ایمپلنت نئودنت 12 میلیون تومان 10 سال برزیل
ایمپلنت GMI 14 میلیون تومان مادامالعمر اسپانیا
اشترومن 16 میلیون تومان مادامالعمر سوئیس

کاشت ایمپلنت دندان (بهترین جایگزین دندان از دست رفته)

ایمپلنت‌های دندان سومین و جدیدترین راه برای جایگزینی دندان‌های از دست رفته هستند، این روش به دلیل اینکه به هیچ وجه روی دندان‌ها و بافت‌های اطراف اثر نمی‌گذارد، موفق‌ترین روش محسوب می‌شود. ایمپلنت‌های دندانی ریشه‌های دندان از دست رفته را با ساپورت‌های تیتانیومی جایگزین می‌کنند و موفقیت را تضمین می‌کنند.

در مورد ایمپلنت‌های دندانی، شرایط خاصی باید رعایت شود، و از جمله:

بیمار باید از برخی بیماری‌هایی که بر وضعیت استخوان‌ها تأثیر می‌گذارد، مانند موارد پیشرفته دیابت و پوکی استخوان، عاری باشد.
مقدار مناسبی از استخوان فک باید وجود داشته باشد ؛ زیرا این نوع استخوان از نوعی در نظر گرفته می‌شود که اغلب با از دست دادن دندان دچار فرسایش می‌شود. برای اطمینان از موفقیت پیوند استخوان ، ابتدا باید استخوان از دست رفته جایگزین شود و سپس پیوند استخوان کامل شود.
اطمینان حاصل کنید که استخوانی که قرار است کاشته شود از سینوس‌ها و اعصاب فک دور باشد و این وظیفه متخصص جراحی لثه در کرج است، زیرا با تجزیه و تحلیل و رادیوگرافی ارزیابی می شود.

قیمت ایمپلنت فوری در کرج

ایمپلنت یک روزه (ایمپلنت فوری) یکی از روش های کاشت ایمپلنت است .ایمپلنت فوری در کرج از لحاظ تکنیک کارگزاری و شرایط موجود با ایمپلنت‌های دیگر متفاوت است به این معنی که اگر طول و عرض استخوان مناسب باشد و تراکم استخوان هم ایده‌آل باشد نیاز نیست برای کاشت پروتز سه ماه صبر کنیم و در روز جراحی پروتز موقت گذاشته می‌شود، یعنی بعد از گذشت دوره سه یا پنج ماهه پروتز فاینال جایگزین پروتز موقت می‌شود.

قیمت هر واحد ایمپلنت در کرج

البته عوامل زیادی در قیمت نهایی ایمپلنت دندان تاثیرگذار هستند. از جمله آن عوامل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

از چه مارک ایمپلنت استفاده می‌کنید؟

انجام جراحی ایمپلنت در ایران معمولا با برندهای مانند برندهای کره‌ای، آلمانی و آمریکایی انجام می‌شود. هر کدام از ایمپلنت‌های برندهای مختلف دارای کیفیت و قیمت متفاوتی هستند. ما در کلینیک دکتر نیکنام جهانفر همیشه از بهترین برندهای موجود استفاده می‌کنیم.

برای شناخت انواع مارک های ایمپلنت و انتخاب بهترین مارک ایمپلنت دندانی این مقاله را مطالعه کنید.

آیا شما برای ایمپلنت به لیفت سینوس نیاز دارد؟

جهت جراحی ایمپلنت اگر فک نازکی داشته باشید که نتواند از ایمپلنت حمایت کند در این صورت باید سینوس لیف را انجام دهید. سینوس لیفت نیز یک نوع پیوند استخوان است. اگر شما قبل از ایمپلنت نیاز به این عمل داشته باشید، هزینه بیشتری نیز باید پرداخت کنید.

آیا شما کاندید پیوند استخوان هستید؟

اگر مدت زمانی از افتادن و یا پوسیدن دندانتان گذشته باشد و برای ترمیم اقدامی نکرده باشید ممکن است که دچار نرمی و کاهش ضخامت در بافت استخوان فک شده باشید. اگر شما به این مشکل دچار شده باشید باید قبل از عمل ایمپلنت پیوند استخوان فک انجام دهید.

قیمت کاشت ایمپلنت در کرج

موارد زیادی بر قیمت ایمپلنت تاثیر گذارند. پیش‌تر به برخی از عوامل تعیین قیمت نهایی ایمپلنت اشاره کردیم. در ادامه برخی دیگر از علل تعیین قیمت ایمپلنت در کرج را بررسی کردیم:

• سلامت دهان:

اگر دهان شما دچار برخی بیماری‌ها مثل آبسه، عفونت فک و یا بیماری‌های لثه باشد باید ابتدا این امراض درمان شود. این بیماری‌های روی قیمت ایمپلنت دندان تاثیر گذارند و باید اصلاح شوند.

• تعداد ایمپلنت‌ها:

خیلی‌ از افراد نیازی به ایمپلنت تمامی دندان‌های خود ندارند و با چند ایمپلنت دندان‌هایشان اصلاح می‌شود. هر چه که از ایمپلنت‌های بیشتری استفاده کنید قیمت ایمپلنت نیز افزایش پیدا می‌کند.

• پیوند استخوان:

پیش‌تر نیز اشاره کردیم یکی از دلایل اصلی تعیین قیمت ایمپلنت نیاز شما به پیوند استخوان است.

• نوع متریال استفاده شده در کاشت دندان:

معمولا در ایمپلنت دندان، روکش از جنس سرامیک و ریشه از جنس تیتانیوم ساخته می‌شود. پیچ کوچکی این دو قطعه را به هم متصل می‌کند. تیتانیوم زیست‌سازگار بوده و به ‌خوبی با استخوان فک پیوند می‌خورد. اما اگر شما به تیتانیوم حساسیت داشته باشید، از سرامیک استفاده شده که قیمت را افزایش می‌دهد.

قیمت دندان ایمپلنت

حداقل قیمت ایمپلنت دندان در ایران با توجه به نوع و برند دندان کاشته شده شروع می شود، ایمپلنت ایرانی آویتا،snuc (اسنوک) کره ای،نئودنت برزیلی،اسپانیایی و سوئیسی اشترومن و بسیاری از برندهای مختلف وجود دارد. به این ترتیب هزینه ایمپلنت دندان بسته به برندی که اشاره کردیم از 6،000،000 تا 15،000،000 تومان شروع می‌شود و ممکن است بیشتر شود.

قیمت ایمپلنت کره ای

ایمپلنت کره ای، به ویژه برنداسنوکون کره‌ای، یکی از معروف ترین برندهایی است که در بسیاری از کلینیک های دندانپزشکی زیبایی استفاده می‌شود وقیمت آن به حدود 10،000،000 تومان می رسد.

قیمت کاشت دندان بدون ایمپلنت

کاشت دندان بدون ایمپلنت (جراحی) تکنیکی است که در آن دندانپزشک به جای دندان‌های از دست رفته با استفاده از پرتوهای لیزر، ایمپلنت‌های جدید دندانی را بدون باز کردن یا بخیه زدن نصب می کند. بسته به شرایط بیمار و در همان جلسه، پزشک ممکن است یک یا چند دندان یا حتی کل دندان مصنوعی را کاشت کند، و قیمت ایمپلنت معمولی را کم می‌کند.در این مقاله استفاده از دندان مصنوعی در بین جوانان بخوانید .

خطرات کاشت ایمپلنت دندان:

ایمپلنت‌های دندان با خطراتی مانند موارد زیر همراه هستند:

• عفونت در برش جراحی
• خونریزی در محل عمل
• حساسیت به داروهای بیهوشی
• از دست دادن حس و بی حسی در دهان
• حساسیت به حرارت

جراحی ایمپلنت 90% مواقع اگر توسط متخصص ایمپلنت که تخصص این کار را دارد با موفقیت انجام می شود .

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.