بهترین متخصص ایمپلنت در کرج (ایمپلنتولوژیست)دکتر نیکنام جهانفر

بهترین متخصص ایمپلنت در کرج (ایمپلنتولوژیست)دکتر نیکنام جهانفر

بهترین متخصص ایمپلنت در کرج (ایمپلنتولوژیست)دکتر نیکنام جهانفر

برای درمان دندان های از دست رفته راه های مختلفی وجود دارد، یکی از روش های که بسیار مورد استقبال قرار گرفته است ایمپلنت دندان (کاشت دندان مصنوعی ) می باشد. برای به دست آوردن دندان های زیبا و سالم با کمک ایمپلنت شما حتما باید به یک متخصص کاربلد مراجعه کنید در غیر اینصورت ممکن است در روند درمان شما مشکلی پیش بیاید و به نتیجه دلخواه خود نرسید، ما در این مقاله بهترین متخصص ایمپلنت در کرج (ایمپلنتوژیست) را معرفی خواهیم کرد.

متخصص ایمپلنت (ایمپلنتولوژیست) کیست ؟

بهترین متخصص ایمپلنت در کرج (ایمپلنتولوژیست) با توجه به تخصص و دانش خود ابتدا با بررسی وضعیت دندان های فرد نوع درمان را تشخیص خواهد داد و سپس با استفاده از بهترین برند و روش درمان، کاشت ایمپلنت را انجام خواهد داد. متخصص ایمپلنت همواره سعی دارد برای مراجعه کنندگان خود از بهترین و جدیدترین تجهیزات درمان استفاده کند تا ایمپلنتی بسیار طبیعی و رضایت بخش داشته باشید.

دکتر نیکنام جهانفر دارای فوق تخصص ایمپلنت در کرج فارغ تحصیل از دانشگاه تهران با بیش از 20 سال سابقه تخصصی در زمینه تخصص جراحی لثه (پریودنتیست) و ایمپلنت آماده خدمات تخصصی در کرج به شما دوستان عزیز می باشد. وی همچنین با داشتن کادری تخصصی و مجرب در حوزه دندانپزشکی آماده جراحی های تخصصی لثه و ایمپلنت در کرج با بالاترین کیفیت و استفاده از جدید ترین تجهیزات روز دنیا می باشد.

متخصص ایمپلنت در کرج

مزایای مراجعه به متخصص ایمپلنتولوژیست در کرج

مراجعه به یک متخصص ایمپلنت در کرج مزیت های بسیاری دارد و باعث می شود شما از نتیجه درمان خود راضی باشید در ادامه به چند مورد از مزیت های مراجعه به ایمپلنتولوژیست اشاره خواهیم کرد:

1 .دریافت نتیجه دلخواه و رضایت بخش
2 .استفاده از تجهیزات کامل تخصصی و به روز
3 .استفاده از بهترین برند های ایمپلنت
4 .دست یابی به ایمپلنتی کاملا طبیعی
5 .عدم به وجود آمدن عوارض بعد از انجام ایمپلنت
6 .عدم به وجود آمدن حساسیت و تغییر رنگ لثه
7 .جلوگیری از آسیب دیدن بافت های مجاور

هزینه ایمپلنت توسط پزشک متخصص ایمپلنت در کرج

ممکن است هزینه های متفاوتی را شنیده باشید و بیشتر افراد به دنبال ایمپلنت دندان ارزان قیمت هستند، اما به چه قیمتی؟ معمولا افرادی که غیر متخصص هستند برای جذب مراجعه کننده هزینه ای بسیار پایین تعیین می کنند و متاسفانه بسیاری از افراد گول این
تبلیغات را می خوردند. قطعا مراجعه به این کلینیک ها نتیجه رضایت بخشی در پی نخواهد داشت و ممکن است به بافت های مجاور هم آسیب برساند. به غیر از این موارد باعث می شود شما علاوه بر پرداخت هزینه ایمپلنت دندان، مجبور به پرداخت هزینه های درمانی دیگری نیز شوید.برای اطلاع از هزینه های ایمپلنت پیشنهاد میشود این مقاله را بخوانید .
قیمت ایمپلنت در کرج نزد یک متخصص با توجه به برند ایمپلنت دندان، تعداد ایمپلنت ها و… مشخص خواهد شد. ایمپلنتولوژیست ابتدا وضعیت فک و لثه شما را بررسی خواهد کرد، تعداد ایمپلنتی که فرد نیاز دارد را مشخص خواهد کرد و سپس هزینه های ایمپلنت دندان در کرج را به شما اعلام خواهد کرد. همانطور که قبلا اشاره کردیم مراجعه به ایمپلنتولوژست مزیت های مانند نتیجه رضایت بخش و بدون ایجاد حساسیت را در پی خواهد داشت.

زمان مراجعه به بهترین متخصص ایمپلنت دندان در کرج

افرادی به ایمپلنتولوژیست مراجعه می کنند که یک یا چند دندان خود را از دست داده اند، و به دنبال بهترین جایگزین برای دندان های خود هستند. در ادامه زمان مناسب برای مراجعه به متخصص ایمپلنت را معرفی خواهیم کرد:

1 .فرد یک یا چند دندان خود را از دست داده باشد.
2 .استخوان فک فرد بدون بیماری و سالم باشد.
3 .دچار آبسه و عفونت نشده باشید .

این علائم بیماری های پریودنتال تنها توسط بهترین متخصص لثه در کرج (پریودنتیست) تشیخیص داده می شود زیرا اگر فرد دارای مشکلات لثه ای برای جراحی ایمپلنت داشته باشد نمی تواند نتیجه ای مطلوبی را دریافت کند .

زمان مراجعه به بهترین متخصص ایمپلنت دندان در کرج

به گفته متخصص ایمپلنتولوژیست چه افرادی نمی توانند ایمپلنت انجام دهند؟

در هنگام جلسه معاینه متخصص ایمپلنت از فرد متقاضی سوال های مربوط به سابقه بیماری های خاص و … را میپرسد، تا از وضعیت بیمار خود اطلاعاتی را کسب کند و در صورتی ایمپلنت دندان انجام میشود که فرد بیماری خاصی نداشته باشد.

در ادامه چند مورد که مانع انجام ایمپلنت دندان می شود را معرفی خواهیم کرد:

1 .افرادی که دخانیات (سیگار، قلیان و…) مصرف میکنند،چراکه دخانیات میزان موفقیت ایمپلنت را کاهش می دهد.
2 .افرادی که دچار بیماری های لثه ای هستند.در این مقاله علت تحلیل لثه و روش درمان آنرا را به طور مفصل بررسی کرده ایم .
3 .کسانی که دارای فک بدون انسجام کافی هستند.(در جلسه معاینه فوق تخصص ایمپلنت متوجه این موضوع خواهد شد.)
4 .کسانی که دچار پوکی استخوان شده اند، ایمپلنت دندان برای این افراد ماندگار نخواهد بود.
5 .و در آخر افرادی که تحت درمان شیمی درمانی هستند.

به گفته متخصص ایمپلنتولوژیست چه افرادی نمی توانند ایمپلنت انجام دهند؟

جراحی ایمپلنت در کلینیک دکتر نیکنام جهانفر

پس از دریافت نوبت نزد فوق متخصص ایمپلنت در کرج، میتوانید برای جلسه معاینه به کلینیک تخصصی دکتر نیکنام جهانفر مراجعه کنید. در این جلسه دکتر متخصص ابتدا از شما سوال های در رابطه با داشتن سابقه بیماری های خاص و چنین مواردی صحبت خواهد کرد چراکه
داشتن برخی از بیماری ها بر روند درمان شما تاثیر منفی خواهد گذاشت. در مرحله بعد متخصص به معاینه فک و دندان های شما می پردازد تا اگر لثه شما تحلیل رفته و انسجام کافی را نداشته باشد راه درمان دیگری را به شما پیشنهاد بدهد. همچنین متخصص
ایمپلنت با کمک تصاویر رادیوگرافی وضعیت استخوان های فک را نیز بررسی خواهد کرد. در این بررسی ها اگر فردی نیاز به پیوند استخوان و درمان تحلیل لثه داشته باشد قبل از شروع مراحل ایمپلنت دندان این درمان ها انجام خواهد شد.
و در نتیجه اگر مشکلی وجود نداشته باشد ابتدا آماده سازی های اولیه انجام خواهد شد، و سپس پایه ایمپلنت (پیچ ایمپلنت) در فک بیمارقرار می گیرد. بعد از پیوند پایه ایمپلنت و فک بیمار می توان پروتز ایمپلنت را بر روی پای قرار داد.

عوارض ایمپلنت در پی مراجعه نکردن به جراح متخصص ایمپلنت :

همانطور که در قبل اشاره کردیم بعضی افراد به دلیل اینکه هزینه کمتری پرداخت کنند به افرادی غیر متخصص مراجعه می کنند و این کار عواقبی را در پی خواهد داشت چراکه این کلینیک ها از مواد نامرغوب استفاده می کنند:
1 .باعث ایجاد التهاب در لثه
2 .باعث ایجاد عفونت در لثه
3 .عدم جویدن راحت غذا
4 .نیاز پیدا کردن به درمان و جراحی مجدد
5 .افزایش هزینه های درمانی
6 .طبیعی نبودن ایمپلنت دندان

عوارض ایمپلنت در پی مراجعه نکردن به جراح متخصص ایمپلنت :

هزینه ایمپلنت در کرج

ایمپلنتوژیست قبل از شروع درمان انواع ایمپلنت های مرغوب و با کیفیت را همراه با هزینه آن به شما معرفی خواهند کرد، تا بتوانید به راحتی تصمیم خود را بگیرید و بهترین مارک ایمپلنت درمان را با توجه به شرایط خود انتخاب کنید.

در ادامه چند مورد از بهترین مارک ایمپلنت دندان را معرفی خواهیم کرد:

1 .ایمپلنت اشترومن : این ایمپلنت ساخت کشور سوئیس بود و جزو بهترین ایمپلنت ها محسوب می شود.
2 .ایمپلنت ایرانی آویتا : این نوع ایمپلنت ایرانی هزینه مناسب و و به نسبت برند های ایرانی کیفیت بالاتری دارد.
3 . ایمپلنت نئودنت :  یکی از زیر مجموعه های اصلی گروه اشترومن به  شمار می آید که نشان دهنده سطح بالای کیفی محصولات ایمپلنت نئودنت می باشد.
4.ایمپلنت اسپانیایی : کیفیت مارک ایمپلنت اسپانیایی در حدی است که قادر به رقابت با نمونه ایمپلنت های اروپایی می باشد.
5:ایمپلنت کره ای : دارای کیفیت بسیار بالا و هزینه متناسب تری نسبت به برند های دیگر دارد. انواع مارک های کره ای ایمپلنت شامل ایمپلنت اسنوکون ، ایمپلنت مگاژن و ایمپلنت دنتیست و … میباشد.در این مقاله از کلینیک دکتر نیکنام جهانفر به طور مفصل قیمت ایمپلنت در کرج را بررسی کرده ایم .

 

سواالت متداول

قیمت ایمپلنت کرج چقدر است؟
هزینه ایمپلنت دندان به چند مورد : نوع ایمپلنت، تعداد ایمپلنت،گارانتی ایمپلنت و… بستگی دارد. برای مثال هزینه ایمپلنت با ایمپلنت کره ای اسنوکون حدود 10 میلیون تومان است.

مراحل جراحی  ایمپلنت دندان چگونه است؟
ابتدا وضعیت دندان های شما بررسی خواهد شد، سپس اگر مشکلی وجود نداشت پایه ایمپلنت در فک قرار گرفته می شود و بعد از پیوند فک با پایه ایمپلنت، پروتز روی پایه قرار داده می شود.

طول درمان ایمپلنت چقدر است؟
طول درمان ایمپلنت به چند عامل بستگی دارد یکی از این موارد تراکم استخوان می باشد. برای کاهش طول درمان ایمپلنت نیاز است که تراکم مناسب باشد، یعنی هرچه تراکم استخوان بیشتر باشد طول درمان کمتری خواهید داشت.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.