ایمپلنت دندان راه حلی دائمی برای دهان

یک راه حل دائمی
ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندان، یکی از راهکارهای بسیار کارآمد جایگزینی دندان¬های از بین رفته است. این درمان از به روز ترین درمان¬های حوزه دندان¬پزشکی است که به بیمار کمک می¬کند دندانی زیبا، بادوام و پایدار را در دهان خود کار بگذارد. اگرچه که انجام مراحل ایمپلنت دندان شامل یک پروسه زمان¬بر می¬باشد، اما نتیجه نهایی به قدری طبیعی و رضایت¬بخش است که این درمان، امروزه به یکی از پرطرفدارترین روش¬های جایگزینی دندان تبدیل شده است.

تمامی مراحل کاشت ایمپلنت و قرارگیری پروتز دندان روی آن در کلینیک تخصصی دکتر نیکنام جهانفر انجام می¬شود. اخذ گواهینامه پیشرفته آمریکایی ایمپلنت BIOHAZE خود اثبات تجربه و تخصص دکتر جهانفر در زمینه کاشت ایمپلنت می¬باشد. دکتر نیکنام جهانفر با تجربه 20 ساله در زمینه جراحی¬های دندان¬پزشکی و با به کار گیری جدیدترین تجهیزات روز دندان¬پزشکی، انتخابی ایده¬آل برای انجام تمام جراحی¬های دندان-پزشکی، از جمله ایمپلنت دندان در کرج خواهد بود.

مراحل ایمپلنت دندان

به طور خلاصه، مراحل هفت­گانه ایمپلنت دندان به صورت زیر خواهند بود که با رعایت زمان­بندی مناسب در کلینیک دکتر نیکنام جهانفر با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت انجام می­شود:

  •  معاینه و بررسی وضعیت لثه و استخوان فک و انجام تصویربرداری­های مورد نیاز شامل تصویر رادیولوژی، تصویر CBCT و …
  •  حذف باقیمانده دندانی که نیاز به جایگزینی دارد، شامل حذف بخش­های جامانده از ریشه یا بدنه دندان
  • انجام جراحی­های تقویت استخوان فک
  •  کاشت پیچ ایمپلنت دندان
  • کاشت هیلینگ کپ و اصلاح فرآیند رشد لثه
  •  نصب آباتمنت روی پیچ ایمپلنت
  • قرارگیری پروتز دندان روی آباتمنت

برخی از مراحل بالا شامل دوره¬های نقاهت هستند که طول دوره درمان را افزایش می¬دهد. در مجموع کاشت ایمپلنت در کرج توسط دکتر نیکنام جهانفر حداقل شش ماه و حداکثر ده الی یازده ماه طول می¬کشد که بستگی به نیاز بیمار به جراحی پیوند استخوان دارد.

انواع ایمپلنت دندان

پیچ ایمپلنت دندان که درون استخوان فک قرار می¬گیرد، انواع مختلفی دارد که شامل مواردی با کیفیت عالی و قیمت بالا و مواردی با کیفیت خوب و قیمت اقتصادی می¬باشد. بهترین انواع ایمپلنت ساخت کشور سوئیس هستند که هزینه کاشت بالاتری نسبت به سایر برندها دارند. در کلینیک تخصصی دکتر جهانفر، فرآیند کاشت انواع دیگر ایمپلنت با قیمت مناسب¬تر نیز انجام می¬شوند که شامل انواع ایمپلنت اسپانیایی، کره¬ای و ایرانی هستند.

اگر به دنبال کاشت ایمپلنت در کرج هستید و به دنبال بهترین متخصص جراحی ایمپلنت می¬گردید، همین حالا با شماره تماس کلینیک تخصصی دکتر نیکنام جهانفر تماس بگیرید. دکتر جهانفر با تجربه 20 ساله انجام جراحی¬های دندان¬پزشکی از جمله کاشت ایمپلنت، بهترین و بادوام¬ترین جایگزین دندان را به شما ارائه خواهد کرد.

بله. سایزهای مختلفی از 8 تا 16 میلی­متر وجود دارد. معمولا ایمپلنت با قطر بیشتر برای دندان­های عقبی استفاده می­شود.

خیر. بلکه برعکس، کاشت ایمپلنت با تقویت استخوان به دوام بیشتر دندان­های مجاور کمک می­کند.

میانگین عمر ایمپلنت دندان بیشتر از 25 سال است که در مقایسه با دوام سایر روش­ها، یک روش تقریبا دائمی به حساب می­آید.

انجام جراحی کاشت ایمپلنت محدودیت سنی ندارد و برای افراد بالای 90 سال نیز قابل انجام است.

با توجه به اینکه کاشت ایمپلنت یک جراحی زیبایی محسوب می­شود، توسط اغلب شرکت­های بیمه پشتیبانی نمی­شود.

مشتریان درباره تجربه جراحی خود چه می گویند ؟

من از کار آقای دکتر به شدت راضی بودم

نفر اول

نفر اول

من از کار آقای دکتر به شدت راضی بودم

نفر دوم

نفر دوم

من از کار آقای دکتر به شدت راضی بودم

نفر سوم

نفر سوم